Merhaba AnkSOFT forum üyeleri ve ziyaretçileri bugün sizlere Metin2 Ticaret Duyurma Questi paylaşıyorum.
Quest Kodları
webmaster forum
Quest Kodları
Kod:
quest ticaret_duyur begin
state start begin
when 70019.use begin
local kalan = pc.getqf("ticaret_sure") - get_time()
if kalan > 0 then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("30 dakikada 1 bu kolyeyi kullanabilirsin.")
say("")
say_reward("Kalan süre: "..kalan.." saniye.")
say("")
else
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Ne yapmak istiyorsun?")
say("")
local panpa = select("Eşya satacağım.","Eşya arıyorum.","Hiçbir şey")
if panpa == 1 then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Satmak istediğin eşyanın adını yaz.")
say("")
local esya = input()
if esya == "" then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Ne satacağını bilmiyor musun?")
say("")
else
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Satış şeklini seç.")
say("")
local s = select("Takasla satmak istiyorum.","Yang karşılığı satmak istiyorum.","Vazgeç ")
if s == 1 then
if pc.get_empire() == 1 then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Duyuru şu şekilde olacak.")
say("")
say_reward(""..esya..", takasla satılacaktır.")
say_reward("Teklif vermek için Shinso ülkesinden")
say_reward(""..pc.get_name().." ile görüşün.")
elseif pc.get_empire() == 2 then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Duyuru şu şekilde olacak.")
say("")
say_reward(""..esya..", takasla satılacaktır.")
say_reward("Teklif vermek için Chunjo ülkesinden")
say_reward(""..pc.get_name().." ile görüşün.")
elseif pc.get_empire() == 3 then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Duyuru şu şekilde olacak.")
say("")
say_reward(""..esya..", takasla satılacaktır.")
say_reward("Teklif vermek için Jinno ülkesinden")
say_reward(""..pc.get_name().." ile görüşün.")
end
say("")
say("Onaylıyor musun?")
say("")
local ss = select("Onaylıyorum.","Vazgeçtim.")
if ss == 1 then
if pc.get_empire() == 1 then
notice_all(""..esya..", takasla satılacaktır. Teklif vermek için")
notice_all("Shinso ülkesinden "..pc.get_name().." ile görüşün.")
pc.remove_item("70019",1)
pc.setqf("ticaret_sure",get_time() + 1800)
elseif pc.get_empire() == 2 then
notice_all(""..esya..", takasla satılacaktır. Teklif vermek için")
notice_all("Chunjo ülkesinden "..pc.get_name().." ile görüşün.")
pc.remove_item("70019",1)
pc.setqf("ticaret_sure",get_time() + 1800)
elseif pc.get_empire() == 3 then
notice_all(""..esya..", takasla satılacaktır. Teklif vermek için")
notice_all("Jinno ülkesinden "..pc.get_name().." ile görüşün.")
pc.remove_item("70019",1)
pc.setqf("ticaret_sure",get_time() + 1800)
end
elseif ss == 2 then
return
end
elseif s == 2 then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Eşyanın fiyatını aşağıdaki kutuya yaz.")
say("")
say_reward("Örnek: 500000")
say("")
local fiyat = tonumber(input(""))
if fiyat == "" then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Eşya fiyatını yazmadın. Yoksa bedavaya mı ")
say("vermek istiyorsun?")
say("")
elseif fiyat < 9999999999999999 then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Duyuru şu şekilde olacak.")
say("")
if pc.get_empire() == 1 then
say_reward(""..esya..", satılıktır. Fiyatı: "..fiyat.." Yang")
say_reward("Satın almak için Shinso ülkesinden "..pc.get_name().."")
say_reward("ile görüşün.")
elseif pc.get_empire() == 2 then
say_reward(""..esya..", satılıktır. Fiyatı: "..fiyat.." Yang")
say_reward("Satın almak için Chunjo ülkesinden "..pc.get_name().."")
say_reward("ile görüşün.")
elseif pc.get_empire() == 3 then
say_reward(""..esya..", satılıktır. Fiyatı: "..fiyat.." Yang")
say_reward("Satın almak için Jinno ülkesinden "..pc.get_name().."")
say_reward("ile görüşün.")
end
say("")
say("Onaylıyor musun?")
say("")
local sss = select("Onaylıyorum.","Vazgeçtim.")
if sss == 1 then
if pc.get_empire() == 1 then
notice_all(""..esya..", satılıktır. Fiyatı: "..fiyat.." Yang")
notice_all("Satın almak için Shinso ülkesinden "..pc.get_name().." ile görüşün.")
pc.remove_item("70019",1)
pc.setqf("ticaret_sure",get_time() + 1800)
elseif pc.get_empire() == 2 then
notice_all(""..esya..", satılıktır. Fiyatı: "..fiyat.." Yang")
notice_all("Satın almak için Chunjo ülkesinden "..pc.get_name().." ile görüşün.")
pc.remove_item("70019",1)
pc.setqf("ticaret_sure",get_time() + 1800)
elseif pc.get_empire() == 3 then
notice_all(""..esya..", satılıktır. Fiyatı: "..fiyat.." Yang")
notice_all("Satın almak için Jinno ülkesinden "..pc.get_name().." ile görüşün.")
pc.remove_item("70019",1)
pc.setqf("ticaret_sure",get_time() + 1800)
end
elseif sss == 2 then
return
end
end
else
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Bir hata oluştu. Fiyat rakamlardan oluşmalı.")
say("")
end
end
elseif panpa == 2 then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Aradığın eşyanın adını yaz.")
local esya2 = input()
if esya2 == "" then
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Ne aradağını bilmiyor musun?")
else
say_title("Milyonerin Kolyesi")
say("")
say("Duyuru şu şekilde olacak.")
say("")
if pc.get_empire() == 1 then
say_reward(""..esya2.." alınacaktır. ")
say_reward("Shinso ülkesinden "..pc.get_name().."")
say_reward("ile görüşün.")
elseif pc.get_empire() == 2 then
say_reward(""..esya.." alınacaktır.")
say_reward("Chunjo ülkesinden "..pc.get_name().."")
say_reward("ile görüşün.")
elseif pc.get_empire() == 3 then
say_reward(""..esya2.." alınacaktır.")
say_reward("Jinno ülkesinden "..pc.get_name().."")
say_reward("ile görüşün.")
end
say("")
say("Onaylıyor musun?")
say("")
local ssss = select("Onaylıyorum.","Vazgeçtim.")
if ssss == 1 then
if pc.get_empire() == 1 then
notice_all(""..esya2.." alınacaktır. ")
notice_all("Shinso ülkesinden "..pc.get_name().."")
notice_all("ile görüşün.")
elseif pc.get_empire() == 2 then
notice_all(""..esya2.." alınacaktır.")
notice_all("Chunjo ülkesinden "..pc.get_name().."")
notice_all("ile görüşün.")
elseif pc.get_empire() == 3 then
notice_all(""..esya2.." alınacaktır.")
notice_all("Jinno ülkesinden "..pc.get_name().."")
notice_all("ile görüşün.")
end
pc.remove_item("70019",1)
pc.setqf("ticaret_sure",get_time() + 1800)
elseif ssss == 2 then
return
end
end
end
end
end
end
end
webmaster forum
Son düzenleme: