Paylaşım Metin2 AFK Olduğunda Bayrağa Dönüşme Questi

Celil

Kullanıcı
Kullanıcı
Metin2 AFK Olduğunda Bayrağa Dönüşme Questi
Oyuncu 3-5 dakika afk(hareketsiz) kalınca krallığındaki bayrağın rengine dönüşüyor.
Süreyi istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.
Dönüşümdeyken, at/binek üzerindeyken, ölü durumda, pazar kurmuşken vs. çalışmaz.
Yasaklamak istediğiniz haritaların indexlerini yazmanız yeterlidir.
Bayrağa dönüşmüş oyuncu "Devam" butonuna tıklayınca eski haline geri döner.​

Kod:
quest afk begin
    state start begin
        when login begin
        local nomove_time = 60*3 -- dönüşmeden önce geçmesi gereken süre
        loop_timer("nomove",nomove_time)
        pc.setqf("x_coord",pc.get_x())
        pc.setqf("y_coord",pc.get_y())
        pc.setqf("polymorphed",0)
        end
      
        when nomove.timer begin
            if pc.getqf("polymorphed") == 1 then
            pc.setqf("polymorphed",0)
            return
            end
            if pc.getqf("x_coord") == pc.get_x() and pc.getqf("y_coord") == pc.get_y() then
                if afk.check() != false then
                    if pc.get_empire() == 1 then
                    pc.polymorph(20035,100000)
                    elseif pc.get_empire() == 2 then
                    pc.polymorph(20037,100000)
                    elseif pc.get_empire() == 3 then
                    pc.polymorph(20036,100000)
                    end
                say("Dönüşümden çıkmak için Devam'a tıkla.")
                say("")
                pc.setqf("polymorphed",1)
                wait()
                pc.remove_polymorph()
                end
            else
            pc.setqf("x_coord",pc.get_x())
            pc.setqf("y_coord",pc.get_y())
            end
        end
      
        function check()
        local mapx = {65,66} -- yasaklı haritalar
            for i=1, table.getn(mapx) do
                if pc.get_map_index() == mapx[i] then
                return false
                end
            end
            if pc.is_dead() or pc.is_mount() or pc.is_polymorphed() or pc.in_dungeon() then
            return false
            end
        end
      
          
        when logout or disconnect begin
        pc.remove_polymorph()
        end
    end
end
Kodlar bana ait değildir, iyi forumlar dilerim.
 
Üst