Metin2 AFK Olduğunda Bayrağa Dönüşme Questi
Oyuncu 3-5 dakika afk(hareketsiz) kalınca krallığındaki bayrağın rengine dönüşüyor.
Süreyi istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.
Dönüşümdeyken, at/binek üzerindeyken, ölü durumda, pazar kurmuşken vs. çalışmaz.
Yasaklamak istediğiniz haritaların indexlerini yazmanız yeterlidir.
Bayrağa dönüşmüş oyuncu "Devam" butonuna tıklayınca eski haline geri döner.
Oyuncu 3-5 dakika afk(hareketsiz) kalınca krallığındaki bayrağın rengine dönüşüyor.
Süreyi istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.
Dönüşümdeyken, at/binek üzerindeyken, ölü durumda, pazar kurmuşken vs. çalışmaz.
Yasaklamak istediğiniz haritaların indexlerini yazmanız yeterlidir.
Bayrağa dönüşmüş oyuncu "Devam" butonuna tıklayınca eski haline geri döner.
Kod:
quest afk begin
state start begin
when login begin
local nomove_time = 60*3 -- dönüşmeden önce geçmesi gereken süre
loop_timer("nomove",nomove_time)
pc.setqf("x_coord",pc.get_x())
pc.setqf("y_coord",pc.get_y())
pc.setqf("polymorphed",0)
end
when nomove.timer begin
if pc.getqf("polymorphed") == 1 then
pc.setqf("polymorphed",0)
return
end
if pc.getqf("x_coord") == pc.get_x() and pc.getqf("y_coord") == pc.get_y() then
if afk.check() != false then
if pc.get_empire() == 1 then
pc.polymorph(20035,100000)
elseif pc.get_empire() == 2 then
pc.polymorph(20037,100000)
elseif pc.get_empire() == 3 then
pc.polymorph(20036,100000)
end
say("Dönüşümden çıkmak için Devam'a tıkla.")
say("")
pc.setqf("polymorphed",1)
wait()
pc.remove_polymorph()
end
else
pc.setqf("x_coord",pc.get_x())
pc.setqf("y_coord",pc.get_y())
end
end
function check()
local mapx = {65,66} -- yasaklı haritalar
for i=1, table.getn(mapx) do
if pc.get_map_index() == mapx[i] then
return false
end
end
if pc.is_dead() or pc.is_mount() or pc.is_polymorphed() or pc.in_dungeon() then
return false
end
end
when logout or disconnect begin
pc.remove_polymorph()
end
end
end