Metin2 İtem Düşürme Eventi Questi

İtem düşürme eventi questi kodları buyrun:

 quest item_drop begin    state start begin
        when 20020.chat." İtem Düşürme Etkinliği " with pc.is_gm() begin
            if game.get_event_flag("item_open") == 0 then
                say(" Merhaba  "..pc.get_name().." ")
                say(" İtem Düşürme Etkinliğini Başlatmak İstermisin? ")
                if select(" Evet "," Hayır ") == 2 then
                    return
                end
                say(" Düşmesini İstediğiniz İtem ( İtem Idsi ) ")
                kill_item = tonumber(input()) or 0
                if kill_item == 0 then
                    say(" Geçersiz Bir Kod")
                    return
                end
                say(" İtem Düşme Oranını Belirtin (1-100) ")
                kill_prozent = tonumber(input()) or 0
                if kill_prozent == 0 then
                    say(" Geçersiz Bir Oran Belirttiniz ")
                    return
                end
                say(" Etkinlik Süresini Belirtin ( Dakika ) ")
                zeit = tonumber(input()) or 0
                if zeit == 0 then
                    say(" Geçersiz Bir Süre")
                    return
                end
                game.set_event_flag("item_time", get_time()+zeit*60)
                game.set_event_flag("item_open", 1)
                notice_all(" İtem Düşürme Etkinliği Başladı! ")
                notice_all(" Şuan Düşen İtem : "..item_name(kill_item).." ")
                notice_all(" Etkinlik Süresi : "..zeit.." Dakika")
            else
                say(" Eventi Bitirmek İstiyormusun? ")
                if select(" Evet ", " Hayır ")==2 then return end
                game.set_event_flag("item_open", 0)
                kill_prozent, kill_item = nil, nil
                notice_all(" İtem Düşürme Etkinliği Bitti! ")
            end
 end
        when kill with game.get_event_flag("item_open") == 1 and not npc.is_pc() begin
            if kill_prozent == nil then game.set_event_flag("item_open", 0) return end
            if game.get_event_flag("item_time") < get_time() then
                notice_all(" İtem Düşürme Etkinliği Bitti! ")
                game.set_event_flag("item_open", 0)
                kill_prozent, kill_item = nil, nil
                return
            end
            local s=number(1, 101-kill_prozent)
            if s==1 then
                game.drop_item_with_ownership(kill_item, 1)
            end
        end
        when login with game.get_event_flag("item_open") == 1 begin
            notice(" İtem Düşürme Etkinliği Aktif! ")
            notice(" Şuan Düşen İtem :  "..item_name(kill_item).." ")
        end
    end
     end